مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-27حوادث

 سهم 74 درصدی پلیس پیشگیری سمنان در دستگیری سارقان


 رییس پلیس پیشگیری استان سمنانگفت: 74 درصد سرقت های کشف شده مربوط به پلیس پیشگیری بوده که نشان دهنده نقش محوری کلانتری و پاسگاه ها در برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش فردی و عمومی در جامعه است.

- سرهنگ حسن رستمیان رییس پلیس پیشگیری استان سمنان 6 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در خرداد ماه با تلاش ها و فعالیت های ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها و اجرای طرحهای مختلف پلیسی، شاهد افزایش قدرت و توانمندی پلیس پیشگیری در مهار و کنترل جرائم بودیم.

وی با اشاره به سهم 71 درصدی پلیس پیشگیری در دستگیری سارقین خاطرنشان کرد: 74 درصد سرقت های کشف شده مربوط به پلیس پیشگیری بوده که نشان دهنده نقش محوری کلانتری و پاسگاه ها در برقراری نظم و امنیت، تامین آسایش فردی و عمومی در جامعه است.

سرهنگ رستمیان با اشاره به عملکرد موفق پلیس پیشگیری در اقدامات پیشگیران ، مقابله و کشف درماه گذشته تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه های مربوطه، وقوع سرقت دراین مدت تا حد قابل قبولی کنترل و نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان شاهرود یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق شناسایی و کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سهم 74 درصدی پلیس پیشگیری سمنان در دستگیری سارقان

 سهم 74 درصدی پلیس پیشگیری سمنان در دستگیری سارقان